dinsdag 23 februari 2016

Radio Weesp interview

Naar aanleiding van het artikel in het WeesperNieuws vorige week donderdag, ben ik uitgenodigd om mijn verhaal te komen vertellen op Radio Weesp. In het programma lokaal centraal ben ik door Ingrid van Vlijmen live op de radio geïnterviewd.

Bij de deur werd ik hartelijk ontvangen door Ingrid van Vlijmen. Ik was ruim op tijd en mocht nog even plaats nemen in de kantine. Hier had ik nog even tijd om de laatste tussenstand van de opbrengst  an mijn actie bij te werken op mijn site. Nadat het journaal was voorgelezen mocht ik de studio binnen komen. Even uitleg gekregen hoe het werkt en dat ik echt niet op de tafel mocht stoten. Ik ben iemand die altijd met haar handen praten. Mijn partner is doof, dus normaal valt dat helemaal niet op:-) Nu strak de armpjes over elkaar en toen kon het interview beginnen. In 10 minuten tijd heb ik veel kunnen vertellen over mijn actie en hoe ik mij voorbereid op de Dutch Capitals Tour.

Het interview start meteen na het journaal, bij 6:05 en duurt tot 16:32.

1 opmerking:

  1. Hoi Elmi, je gaat als een speer, oftewel, je hebt de lat te laag gelegd, ik zou zeggen: Ga voor de 10.000!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen