maandag 14 december 2015

Kick off!!!

1425 km Fietsen voor Parkinson


In juli 2016 ga ik een fietstocht van 1425 km, langs alle hoofdsteden van Nederland rijden en dit binnen een tijdslimiet van 110 uur! Aan deze monstertocht ga ik een goed doel verbinden: de Parkinson vereniging!


Mijn vader heeft in 1991 de diagnose Parkinson gekregen. Dat is in 2016 al 25 jarig geleden. Vanwege dit trieste jubileum ben ik op het idee gekomen om deze rit voor hem te gaan rijden.



Mijn streefbedrag is
€ 5000,00


Met dit geld wordt onderzoek naar Parkinson gefinancierd, maar ook wordt het o zo belangrijke lotgenotencontact gestimuleerd om kennis en ervaring met elkaar uit te wisselen.



Iedere bijdrage is welkom en zal ik vermelden op mijn blog, www.fietsenvoorparkinson.blogspot.nl


Bijdrage mag je overmaken
t.a.v. M.E. Westra
NL70INGB0002589242
ovv Fietsen voor Parkinson


Bij voorbaat dank voor de sponsoring!

Elmi


Dutch Capitals Tour 2016




3 opmerkingen:

  1. He nicht! Wat een supergoede actie ); Ga je zeker sponsoren en kom je aanmoedigen Als je van Den Haag naar Middelburg gaat, ben je welkom in Oude Tonge. Anders zoek ik je op langs de route! Gr Marie Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haa Elmi,
    Wij staan je bij met support in de vorm van een goed ingerichte controlepost! Dat kan ik namelijk wel voor je doen. Tot ziens in Zwolle. Paulus en Li-Chun.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Elmi,
    ik vind je voornemen fantastisch, ik ga er dan ook van uit dat je het haalt. Daarvoor stort ik €0.10 p/km.

    BeantwoordenVerwijderen